Star Fox Серия игр

      Комментарии к записи Star Fox Серия игр отключены

Уважаемый гость, на данной странице Вам доступен материал по теме: Star Fox Серия игр. Скачивание возможно на компьютер и телефон через торрент, а также сервер загрузок по ссылке ниже. Рекомендуем также другие статьи из категории «Торренты».

Star Fox Серия игр.rar
Закачек 2244
Средняя скорость 8501 Kb/s

Star Fox Серия игр

В странах PAL из-за проблем с правами на название Star Fox и Star Fox 64 были изданы, соответственно, как Starwing и Lylat Wars. Позже, перед выходом Star Fox Adventures Nintendo выкупила права, и последующие игры выходили во всех регионах мира под одним названием.

Star Fox Command разработала Q-Games в 2006 году для Nintendo DS. Геймплей вновь подвергся изменениям. Во-первых, серия вернулась к истокам, и в новой игре присутствовали исключительно воздушные бои, отныне проходившие на открытом пространстве. Прямолинейное построение миссий осталось в прошлом, вместо него была введена стратегическая свобода, позволяющая перемещаться в любом направлении. В Command отсутствовали озвученные диалоги, что также сближало игру с Star Fox для SNES. Кроме того, впервые в серии появился онлайн-мультплеер.

Star Fox (серия игр)

Действие всех игр серии разворачивается в вымышленной звёздной системе Лайлет, населённой антропоморфными животными. Правительственным центром системы является планета Корнерия. Star Fox — команда наёмников, возглавляемая лисом Фоксом МакКлаудом и созданная ещё Джеймсом МакКлаудом — отцом Фокса. Изначально помимо Джеймса в команду входили заяц Пеппи Хэйр и свинья Пигма Денгар, но Пигма предаёт команду и переходит на сторону сумасшедшего учёного Андросса, ранее изгнанного с Корнерии на планету Веном. Пеппи удаётся спастись, в то время как Джеймс погибает на Веноме.

После событий на Веноме Фокс МакКлауд собирает новую команду Star Fox, в которую помимо него и Пеппи входят ястреб Фалко Ломбарди и жаба Слиппи Тоуд. Команда работает на правительство Корнерии и защищает систему Лайлет от Андросса и других врагов.

Nintendo of Europe выпустила стилизованный под мангу комикс Star Fox 64, пересказывающий сюжет одноимённой игры. В нём описывались в том числе и события, не освещённые в самой игре, к примеру, изгнание Пигмы Денгара и Эндрю Ойконни из команды Star Wolf. Финалом комикса было поражение механического Андросса.

В странах PAL из-за проблем с правами на название Star Fox и Star Fox 64 были изданы, соответственно, как Starwing и Lylat Wars. Позже, перед выходом Star Fox Adventures Nintendo выкупила права, и последующие игры выходили во всех регионах мира под одним названием.

Star Fox Серия игр

Сюжет игры являлся повторением такого в Star Fox, но стал гораздо более подробным и детальным. Кроме того, в Star Fox 64 впервые появляется конкурирующая команда наёмников Star Wolf под командованием волка Вольфа О’Доннела.

По сюжету, в систему Лайлат вторгся Андросс, и командующий вооружёнными силами Корнерии генерал Пеппер нанимает Star Fox, чтобы они разгромили армию захватчиков и победили самого учёного.

Главным противником в игре являлась раса Англар, обитавшая в океанах Венома, и её Император, стремящийся уничтожить систему Лайлат. В Command было девять различных концовок, зависящих от выбора, совершаемого игроком в процессе прохождения. Однако ни одна из них не была объявлена официальной.

3. Namco – Namco Limited is a Japanese corporation best known as a video game developer and publisher. Following a merger with Bandai in September 2005, the two companies game production assets were spun off into Bandai Namco Games on March 31,2006, Namco was re-established to continue domestic operation of video arcades and amusement parks. Its headquarters are located in Ōta, Tokyo, the companys English name is often officially written as NAMCO. Namco was a front-runner during the age of arcade video games. Pac-Man went on to become the best-selling arcade game in history, Namco was also known for creating successful franchises such as Galaxian, Ridge Racer, Ace Combat, Tekken, as well as the Soul and Tales series. Masaya Nakamura founded the company as Nakamura Manufacturing in 1955, based in Tokyo, the company started out by running childrens rides on the roof of a department store in Yokohama. The business eventually expanded throughout the Tokyo area, Nakamura Manufacturing was reorganized in 1958 and later underwent a name change to Nakamura Manufacturing Company, which would be used to form the acronym NAMCO. In 1970, the company produced a coin-operated mechanical driving simulator called Racer, Atari Japan, the Tokyo-based subsidiary of Atari, was struggling financially by 1974. General manager Hide Nakajima was left in charge of the company after his boss had quit, Nakajima claims that employees had been stealing money and that he had contributed funds from his personal savings in order to pay creditors and stave off bankruptcy. Sega, then a manufacturer of machines, offered to acquire Atari Japan for $50,000. Nakamura put in a bid for $800,000 and shocked others out of competition, the deal was finalized at $500,000 and Bushnell was glad to take it. Debts inherited from Atari Japan would take Nakamura two years to pay off, but the deal had also secured for him a license to distribute Ataris games in Japan for ten years. Nakamura would follow up by opening video arcades featuring Atari games, everyone thought was mad when he paid so much for Atari, but it turned out to be a very wise investment. Nakajima was promoted to president in 1978, and on his recommendation Namco opened a subsidiary, Namco America. The location he chose was across the street from Ataris former headquarters in Sunnyvale, at the time, games were not released in the U. S. under the Namco label. Namco America existed mainly to license Namcos games to companies such as Atari, Galaxian revolutionized the industry as the first video game to use RGB color graphics. It was Pac-Man, however, that would become definitive of Namcos legacy, galaga, a follow-up to Galaxian, was one of the most successful sequels of the era. Dig Dug, Xevious, and Pole Position continued Namcos success in establishing iconic franchises during the Golden Age, during this period, Namco published video games for home consoles and personal computer under the Namcot brand name

Star Fox (серия игр)

Следующей игрой стала Star Fox Adventures, вышедшая в 2002 году для платформы Nintendo GameCube и разработанная фирмой Rare. Геймплей претерпел значительные изменения по сравнению с предыдущими играми. Star Fox Adventures представляла собой Action-adventure, в котором игрок в основном управлял самим Фоксом, в то время как традиционные космические бои были сведены к минимуму. Основным оружием являлся волшебный посох, найденный лисом и дающий широкие возможности в борьбе с врагами. Отличия в первую очередь были обусловлены тем, что Adventures была создана но основе отменённого проекта Dinosaur Planet, до этого разрабатываемого Rare.

5. Миямото, Сигэру – Shigeru Miyamoto is a Japanese video game designer and producer, currently serving as the co-Representative Director of Nintendo. Miyamoto originally joined Nintendo in 1977, when the company was beginning its foray into video games and his games have been seen on every Nintendo video game console, with his earliest work appearing on arcade machines in the late 1970s. Prior to the promotion, he formerly managed Nintendos Entertainment Analysis & Development software division, Miyamoto was born in the Japanese town of Sonobe, a rural town northwest of Kyoto, on November 16,1952. His parents were of modest means, and his father taught the English language, from an early age, Miyamoto began to explore the natural areas around his home. On one of expeditions, Miyamoto came upon a cave. Miyamotos expeditions into the Kyoto countryside inspired his work, particularly The Legend of Zelda. Miyamoto graduated from Kanazawa Municipal College of Industrial Arts with a degree in industrial design and he also had a love for manga and initially hoped to become a professional manga artist before considering a career in video games. He was influenced by mangas classical kishōtenketsu narrative structure, as well as Western genre television shows, the title that inspired him to enter the video game industry was the 1978 arcade hit Space Invaders. Nintendo, a relatively small Japanese company, had traditionally sold playing cards and other novelties, although it had started to branch out into toys, through a mutual friend, Miyamotos father arranged an interview with Nintendo president Hiroshi Yamauchi. After showing some of his toy creations, Miyamoto was hired in 1977 as an apprentice in the planning department, Miyamoto went on to become the companys first artist. He helped create the art for the companys first original coin-operated arcade video game and he first helped the company develop a game with the 1980 release Radar Scope. In an effort to keep the company afloat, Nintendo president Hiroshi Yamauchi decided to convert unsold Radar Scope units into a new arcade game and he tasked Miyamoto with the conversion, about which Miyamoto has said self-deprecatingly said that no one else was available to do the work. Nintendos head engineer, Gunpei Yokoi, supervised the project, Miyamoto imagined many characters and plot concepts, but eventually settled on a love triangle between a gorilla, a carpenter, and a girl. He meant to mirror the rivalry between comic characters Bluto and Popeye for the woman Olive Oyl, although Nintendo could not gain the rights to a Popeye adaptation, Bluto evolved into an ape, a form Miyamoto claimed was nothing too evil or repulsive. This ape would be the pet of the character, a funny. Miyamoto also named Beauty and the Beast and the 1933 film King Kong as influences, Donkey Kong marked the first time that the formulation of a video games storyline preceded the actual programming, rather than simply being appended as an afterthought. Miyamoto had high hopes for his new project, but lacked the skills to program it himself, instead, he conceived the games concepts. He wanted to make the different sizes, move in different manners

Статьи по теме